_

نماپوش چمن مصنوعی

چمن مصنوعی دیوارپوش

نماپوش چمن مصنوعی | چمن مصنوعی خارجی | چمن مصنوعی ایرانی | قیمت چمن مصنوعی | چمن مصنوعی ارزان

نماپوش چمن تزئینی

استفاده از چمن های مصنوعی بر روی دیوارها بعنوان گرین وال در سالیان گذشته بسیار پر استفاده شده است. چمن های تزئینی بعلت تنوع رنگی و بافت بخصوصی که دارند می توانند در بخش های دیوار محوطه فضای باز، روف گاردن، فضاهای تجاری و … مورد استفاده قرار بگیرند. برای انتخاب چمن مصنوعی بر روی دیوار، بهتر است از چمن هایی با تراکم پایینتر و ارتفاع الیاف کوچک تر استفاده شود. چراکه هرچقدر ارتفاع و تراکم پایینتر باشد وزن چمن نیز کاهش پیدا می کند. پس در نتیجه ایستایی چمن بر روی دیوار و مقاومت آن افزایش پیدا می کند.

 

انواع چمن مصنوعی

چمن های تزئینی موجود در بازار ایران غالبا شامل دو مدل خارجی و ایرانی هستند. محصولات خارجی چمن مصنوعی گروه موا عمدتا برای کشور ترکیه، بلژیک و هلند می باشد. چمن های ایرانی گروه مِوا نیز شامل الیاف ترک و زیره ایرانی هستند. که همین امر باعث شده است که با کیفیت ترین چمن های مصنوعی در کشور را در اختیار داشته باشیم.

 

قیمت چمن مصنوعی

متاسفانه بعلت نوسانات ارزی، چمن های مصنوعی دارای قیمت ثابتی نمی باشند. شما مشتریان عزیز پس از انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای خود می توانید با تماس با کارشناسان گروه مِوا، قیمت چمن مورد نظر را استعلام بگیرید.

در ادامه نمونه تصاویری از چمن های تزئینی اجرا شده بر روی نما رو مشاهده می کنید:

دیوارپوش چمن مصنوعی9
دیوارپوش چمن مصنوعی8
دیوارپوش چمن مصنوعی7
دیوارپوش چمن مصنوعی6
دیوارپوش چمن مصنوعی5
دیوارپوش چمن مصنوعی4
دیوارپوش چمن مصنوعی3
دیوارپوش چمن مصنوعی2
دیوارپوش چمن مصنوعی1